Теоретична частина семінару (з досвіду Бондар Г.М.)


навчально-виховним комплексом
(з досвіду роботи)

Хмарні сервіси Google, які використовуються в управлінні та навчально-виховному процесі

Wiki технології, які використовуються
Застосування багатофункціонального сервісу LearningApps.org
Створення єдиного документообігу




Використано для створення єдиного інформаційного простору НВК
Google Диск - це сховище даних, що дозволяє користувачам зберігати свої дані на серверах у хмарі і ділитися з іншими користувачами в Інтернеті
Надання відкритого доступу для перегляду учасникам навчально-виховного процесу
Складання щотижневого плану роботи адміністрації та його сумісне редагування
 
Складання класними керівниками плану роботи на осінні канікули

Сайт ШНВК ШЗШ І-ІІІ ступенів № 9 - ДНЗ
Блог (мережевий журнал чи щоденник подій) - це веб-сайт, головний зміст якого - записи, зображення чи мультимедія, що постійно додаються. Це інтерактивне середовище спілкування (засіб комунікації)

Блогосфера навчально-виховного комплексу:
- віртуальна учительська;
- віртуальний музей;
- блог заступника директора;
- блоги вчителів-предметників (математики, фізики, хімії та біології, історії, англійської мови, зарубіжної літератури та російської мови, української мови та літератури, трудового навчання, вчителів початкових класів (1 клас, 2 клас, 3 клас, 4 клас);
- блоги класних керівників (окремі сторінки на блогах вчителів-предметників);
- блог практичного психолога;
- блог педагога-організатора;
- блог учнівського самоврядування.

Сервіси Google Диска проходять червоною стрічкою через всі сфери діяльності комплексу, а саме:
  • моніторинг, аналіз, анкетування, опитування (Google форма);
  • планування (Google документ);
  • звітність (Google таблиця);
  • розповсюдження оголошень, інформації (Google документ, Google Blogger, Gmail, Google календар);
  • інноваційне проведення педагогічних рад та нарад при директорі (Google документ Google презентація, сервіс LearningApps.org,  WikiWall)
  • атестація педагогічних працівників (Google Blogger);
  • виявлення ППД, потім вже вивчення і узагальнення (Google Blogger);
  • робота з батьками (шкільний сайт, Google форма);
  • дистанційна освіта (GoogleBlogger, сервіс LearningApps.org, WikiWall, Google форма).
Використання Google таблиць для офрмлення звітності


Приклади використання Google Форм

Анкета "Виявлення здатності вчителя до саморозвитку"
Анкета "Психологічна культура вчителя"
Анкета для педагогів "Професіограма сучасного вчителя"
Написати про своє улюблене свято (англійська мова)
Газета "Ми за здоровий спосіб життя"
Газета "Міфи та легенди"
Газета "Іван Франко - великий Каменяр"
Газета "Готуємось до предметних тижнів"
Газета "Голодомор в Україні"
Газета "Друга світова війна"
Wiki Портфоліо

Виховна робота
-   утворено блогосферу, яка об’єднує всіх учасників виховного процесу: заступник директора, класний керівник, педагог-організатор; оскільки вчителі-предметники є класними керівниками, то вони створили відповідні сторінки на власних блогах (розташовуються і нормативні документи, сценарії, фото матеріали);
-           анкетування учнів та батьків з використанням Google Форм;
-  осучаснено діяльність учнівського самоврядування: при плануванні діяльності використовуються Google Docs; при проведенні засідань використовується блог УС; традиційним стало використання технології веб-квестів в рамках тематичних заходів (додаток Google Blogger) та відеохостингу You Tube (створили власний канал); обробка музичних файлів з використанням офісного веб-додатку аудіо конвертер, інтегрованого з Google Диском;
-    для створення різних просвітницьких матеріалів в практику впроваджують сервіси Wiki (WikiWall).


Сторінка в соціальній мережі Контакт (2015-2016 навчальний рік)

Сторінка в соціальній мережі Контакт (2016-2017 навчальний рік)
Блог учнівського самоврядування (2015-2016 навчальний рік)
Блог учнівського самоврядування (2016-2017 навчальний рік)

Веб-квести


Молодіжні течії та субкультури (сервіс WikiWall)



LearningApps.org - онлайновий сервіс, який дозволяє створювати інтерактивні вправи. Їх можна використовувати в роботі з інтерактивною дошкою, або як індивідуальні вправи для учнів. Сьогодні на сайті доступна українська версія інтерфейсу. На сайті доступна велика база завдань, розроблених учителями з різних країн для усіх предметів шкільної програми. Кожен із ресурсів можна використати на своєму уроці, змінити під власні потреби, розробити схожий чи зовсім інший навчальний модуль. Вправи на сайті подаються у зручному візуальному режимі сітки зображень, навівши на які вказівник миші можна побачити тип вправи та її рейтинг на сайті (залежить від кількості переглядів та оцінок користувачів). Клацнувши на зображенні значка вправи, відбувається перехід у режим її виконання. На передньому плані видно завдання, сформульоване вчителем, яке закривається після клацання кнопки ОК, що дозволяє перейти до безпосередньої роботи із вправою. Виконання вправи полягає в інтерактивній роботі з об’єктами, розміщеними на екрані. Після виконання вправи потрібно клацнути напис Перевірити рішення: відповіді буде перевірено і вказано на можливі помилки. Далі можна внести виправлення і знову перевірити рішення. Усі вправи поділено на категорії, які відповідають виду завдання, яке потрібно буде виконати учням: вибір; розподіл; послідовність; заповнення; онлайн-ігри; інструменти. У кожній групі доступно кілька шаблонів вправ, опис та зразки яких можна попередньо переглядати перед тим, як створити власний навчальний ресурс. Цей сервіс дозволяє перевірити якість (статистику) виконання вправ учнями.

Приклади інтерактивних вправ, які використовують та створюють власноруч педагогічні працівники: з англійської мови, з математики, з фізики, з хімії та біології.

Цей сервіс можна використовувати і в управлінській діяльності: вправа "Знайди сервіс", вправа "Функції управління", вправа "Моделі хмари"

Немає коментарів:

Дописати коментар