Прискорені
темпи інформатизації суспільства диктують відповідні зміни й у сфері освіти. Вислів
«Той, хто володіє інформацією, володіє світом» у наші дні набув нової
актуальності, оскільки інформаційне суспільство, виявилося неоднорідним. Межа
пролягає тепер між тими, хто має в своєму розпорядженні технічні можливості і
необхідний освітній рівень для користування ІКТ, і тими, хто через відсутність
засобів на придбання комп'ютерів чи низької кваліфікації в галузі ІКТ не має
можливості ними скористатись. Хмарні та соціальні сервіси Web 2.0., засоби комунікації дозволяють усунути цю неоднорідність.
Віртуальні форми управління, та навчання підтримують,
збагачують, підсилюють творчу роботу, безперервне навчання та забезпечують
активність.
Управлінська компетентність — це наявність професійних
знань та практичного досвіду в сфері управління навчальним закладом,
організації колективної освітньої, методичної, наукової та суспільної
діяльності. За цим визначенням стоїть готовність і здатність керівника керувати навчальним закладом як соціальною системою, модернізувати інформаційний і освітній простори
на вимогу сьогодення.
Сучасний керівник – це помічник та партнер підлеглих,
готовий до усвідомленого
ризику з метою оптимального саморозвитку працівників, ефективного використання
їхнього потенціалу.
Досвід застосування
хмарних технологій в управлінні дозволяє по новому, інноваційно, враховуючи
тенденції сучасності реалізувати управлінські функції: аналіз, планування,
організацію, контроль, регулювання; принципи управління (науковість,
компетентність і відповідність, конкретність та діловитість, оптимізацію,
економізацію, перспективність, цілеспрямованість, плановість); урізноманітнити
методологічний інструментарій управління.
Хмарні
технології в управлінні – це зручно, сучасно, ефективно.
Немає коментарів:
Дописати коментар